The Black Widower: The Six Wives of Thomas Randolph
Luckiest Son of a Gun
After the shooting of Sharon Causse in an apparent home invasion, detectives question who committed the crime: her handyman or her husband, Thomas Randolph. As police dig, they discover Sharon’s murder wasn’t the only death surrounding Randolph.
Thomas Randolph has a dark past: he’s been married six times, and four of his wives are dead. The families of his late wives, and the wives that survived him paint a dark portrait of his history in the lead-up to his trial.
Over eight years, the infamous "Black Widower" Thomas Randolph stands trial for the murder of his wife and her handyman. The victims' families are ready to see justice served, but a surprise ruling from the Nevada Supreme Court threatens everything.