25 Words or Less Mary McCormack, Courteney Cox, Lisa Kudrow, Loni Love
S1, E4: Teams compete to see who can guess secret words or phrases with a limited amount of clues and time; celebrity guests Mary McCormack, Courteney Cox, Lisa Kudrow and Loni Love; host Meredith Vieira.