Masquerade
S1, E18: To prove that she is not the woman pictured in the Rambaldi prophecy - the one who will destroy the world - Sydney climbs Mt. Subasio. Because Sydney's climb, according to Rambaldi's prophecy, is never successfully achieved. When she returns, Sydney is stunned when she bumps into her ex-lover, Noah - an SD-6 agent she dated five years ago - while on a case to track the activities of "The Man."