Massacres and Matinees
S4, E2: A citywide curfew threatens to shut down the Freak Show. A strongman from Ethel’s troubled past arrives at camp. Gloria arranges a terrifying play date for Dandy. The Tattler Twins reveal a talent that could knock Elsa from the spotlight.