Max Jets
S8, E11: Roger (Seth MacFarlane) announces that “Max Jets,” a character of Roger’s who enjoys showering the Smith family with money, is soon getting out of prison. But a wrench is thrown in the system when Max falls in love with Gina (Michelle Monaghan), a gold-digging waitress who threatens the family’s inheritance.