Max’s Sandwich / Max’s Ice Cream Cone / Ruby’s Art Stand
S5, E5: Ruby loves trying the exotic food at the multicultural fair, but Max just wants a sandwich. Ruby wants to make a special treat for Grandma, but Max keeps using the ingredients. On a hot summer day, Ruby wants to sell her art, while Max wants to stay cool.