McQueen for a Day
S1, E1: Pawn Stars Rick Harrison shows up to give the guys of Count's Kustoms the project of a lifetime. Can they take a beat up 68 Mustang Fastback and turn it into Steve McQueen's old "Bullitt" ride within Rick's modest budget? Then, when a customer rolls up to the shop with an unusual custom request for his motorcycle, Danny relies on Horny Mike, his eccentric airbrush artist, to get the job done.