Me, Myself and Murdoch
Сезон 3, серия 5: It seems like an open-and-shut case when local farmer Alexander Reynolds is found with an axe in his chest at his birthday celebration. Reynolds’s blood-soaked daughter immediately confesses to the crime, but Murdoch believes there are deeper issues at play.