Сезон 4, серия 18: After Louis buys Kenny Rogers’ stake in Cattleman’s Ranch back, he starts to doubt his instincts as sole owner. Frustrated by his cautiousness, Jessica flies in Madam Xing to ease Louis’ anxiety, but that only stresses him out more – to the point of breaking a tooth. Marvin’s laughing gas finally helps Louis relax, but side effects of strange visions accompany his relief. Meanwhile, Evan gives up watching Regis and Kathie Lee for Lent, leading his older brothers to mess with his head.