Medieval Prelude—1455–85
S1, E6: Follow the 30-year period in which the Lancastrian and Yorkist claimants to the throne fight three different Wars of the Roses and produce a short-lived line of Yorkist kings, including Richard III, whose reign ends in the successful rebellion that begins the Tudor Dynasty.