Mee-Maw
시즌 2, 에피소드 5: Maura finds community with Davina and Shea, inspiring her to re-imagine her past. Cultures clash when Colton’s adopted family visits, and Josh is confronted with a tough decision. Ali finds herself even more drawn to Leslie at a New Moon Ceremony. Sarah tries to get her life in order by seeing a Life Coach, but opts for a different kind of remedy with Dr. Steve.