Meet the New Boss
Сезон 9, серия 2: Gormley looks to Danny and Baez for help tracking down a former NYPD detective he believes may be a threat to Frank's safety. Also, Erin navigates office politics when she chooses to reopen a closed case; Jamie is transferred to a new precinct with a lot of problems; and Frank and Baker team up to investigate a complaint about an SVU detective.