Memory Wars
S1, E4: All across the country, women start to remember their own repressed memories of long-forgotten trauma. Meanwhile, Eileen becomes convinced her father was involved in other murders. While detectives investigate a new lead, a surprising phone call to the District Attorney changes everything. Series finale.