Men to Boys
Сезон 2, серия 5: Denise finds herself in a difficult position when an auto-injury case she neglected for three years comes up for trial and she is unprepared. While Garrett researches, he meets Cassie, a young paralegal whose strange sexual tendencies hide a painful past. Meanwhile Denny learns he must apologize to Lori or face a sexual harrassment suit, and Alan takes Sara out for dinner and a "show".