Mercury Rising
S1, E2: Courtney, Troy and ROYL Garage team up with Lily Arreguin, to reunite her husband, Manny, with his dad's custom 1956 Mercury that got away after the family was forced to give up the car when Manny's dad became ill. But working on a car that's over 60 years old is no easy task and the team at ROYL Garage puts all of their custom car experience to work in recreating Manny's family heirloom.