Message in a Bottle
S17, E6: Tyler Green brings a case to the BAU. Alvez and Garcia work to profile Tyler’s relationship with his ex-girlfriend and figure out who might be targeting her. JJ goes to Garcia’s apartment where Prentiss is hungover. JJ helps Prentiss work through her waning enthusiasm for her job. When Rossi’s Voit delusions reach a breaking point, Rossi goes to prison to confront Voit who helps him unpack the true source of his anxiety.