VH1 Beauty Bar Messy Besties
S1, E2: Things get ugly when Vee and Princess throw hands at Kevin's birthday party. Rell befriends queen bee Thalia, but when his bestie Princess catches wind, all hell breaks loose. Vee blindly throws herself back into the dating pool.