Method Man
S9, E25: Q, Murr, and Sal get brainy with it when they play mad scientists. Later, they answer for their crimes in the form of a really dumb survey. The losing joker has dug himself into a hole this time, as he participates in the new talk show REAL TALK WITH METH, led by Method man.