Mice Don't Dance / Brain Drained
S3, E11: In the 1930s, The Brain notes the popularity of tap dance and constructs a pair of steam-powered legs to send a subtle Morse code message of world domination. Bereft of ideas to take over the world, The Brain travels to Hollywood to get plots from screenwriters.