Midnight Special
시즌 1, 에피소드 2: Goldie taps Bill, Ralph and Edgar for an industry showcase at the club. When Bill lands a coveted spot on 'Midnight Special,' his cantankerous father and sister fly in for the show, leading to surprising family drama. Adam is invited to help Goldie with some handyman work at her house and becomes one of the few people allowed inside her personal life.