Milo vs. Milo / Everything But the Chicken Sink
Сезон 3, серия 1: Milo is convinced that a new hamster TV show called "The Milo Show" is about him; when a wealthy chicken hires Bea to give swimming lessons to his difficult teenage daughter, she soon finds that the task is easier said than done.