Mina's Party
시즌 1, 에피소드 2: Mina wants to be the go to girl for fun on Jammbo! She tries to create the best party ever! When her Four Phase Fun Plan fails to achieve "Maximum Fun-ness", Mina learns to chill and listen to her friends for ideas on how to get the good times flowing.