Jelly Jam
Join Bello and his Jelly Jamm friends as they share exciting adventures on their home planet of Jammbo, where music is born. Laugh and learn with these magical friends as they use fun and creativity to face their fears, solve everyday problems and learn to live together in happiness and harmony.
The Instant Gardener
In hopes of impressing the Queen with his gardening know-how, Bello uses a super grow formula that makes plants grow wild and out of control! In taming the wild things Bello comes to understand how plants grow naturally and how things take their time.
Bello and Goomo promise to watch over Rita's favorite doll Princess while she goes off to the forest to play with Dodos, but they forget when they go off to play Jellyball. The unattended Princess is scooped up by King.
Bello and Goomo in their super-hero guises Jammboman and Sidekickman create imaginary adventures that bring them face to face with Mina and Ongo who also wish to play super-heroes. The result: an argument about rules governing super hero play.
Goomo thinks Bello is his best friend. But, does Bello feel the same about him? Goomo sets out to test their friendship but the constant testing makes Bello run in the opposite direction. Upset with each other, they go off to play with "other friends".