Minefield
S4, E9: Secretary of State McCord reluctantly agrees to host a holiday party in the hopes of persuading senators in attendance to pass a treaty that requires countries to destroy landmines. Also, Henry tries to find evidence that the Senate Majority Leader exchanged information with the Russians.