Minkus Stinkus
시즌 9, 에피소드 10: Dr. Oakley heads to the Kroschel Wildlife Center to treat a moose with limb issues and a mink that can’t stop sneezing. Next, a rescued lovebird has become gravely ill after compulsively laying eggs, and the team will do everything they can to try and save her. Finally, Dr. Oakley treats a 16-year-old dog with a mass and takes part in releasing moose calves back into the wild.