Miracle On Ice Flag
Сезон 1, серия 1: It's a story with as many twists and turns as the USA Hockey Team's improbable path to Olympic gold in 1980. The American flag draped around goalie Jim Craig can be seen in photos taken on the ice after the historic win, but where is it now? A few people claim to know its whereabouts, but their stories are at odds with each other. Speaking to Jim Craig himself might be the only way for Sports Detectives Lauren Gardner and Kevin Barrows to find out the truth about the Miracle on Ice flag.