Miracles
S2, E21: Miles helps his new friend suggestion, C.J. (guest star LONNIE CHAVIS), a young boy who claims an angel wants him to reunite his father, Corey (guest star CORNELIUS SMITH, JR.), the creator of the God Account's original algorithm, with Corey's estranged father, in the first part of the two-hour series finale.