Mirror, Mirror
S4, E10: After Rita Deveraux (Chelsea Field) tells Pride that Douglas Hamilton (Steven Weber) is about to make a deal to get out of prison, Pride and the team rehash the Clearwater case in hopes of locating his mystery partner and spoiling his bargaining chip.