Misadventures in Babysitting
S5, E20: Jenna volunteers to babysit, and receives some unexpected help in Matty. Meanwhile, Lissa learns the secret to being a Palos Hills mom, and Tamara and Sadie are in over their heads at a rich-kid clambake.