Missing in Action
S5, E12: After finding a nearly vacant town, Colonel Gascon and his droid squad meet a subservient dishwasher, Gregor, who is unmistakably a clone with a serious case of amnesia. Gascon is determined to free the clone from servitude, while the droids must commandeer a Separatist shuttle.