Mistaken Identity
시즌 4, 에피소드 10: Danny and Maria investigate a local bombing, but are met with tension and resistance from the community during the investigation. Meanwhile, Frank must deal with the political fallout when a man punches an officer who was overly aggressive in his questioning.