Mizumono
S2, E13: The trap has been set for Hannibal, and as he prepares for his departure, he thinks Will is coming with him. Will, though, is tying up loose ends and preparing for a different kind of departure - not sure if he'll survive the trap he's set. Both Will and Hannibal feel that Jack ought to have the truth.