M.M.O.R.P.D. / Old McDodgers
S2, E9: In this sword and sorcery tale, Dodgers and Cadet join a band of mythical adventurers to thwart the wicked sorceress Lezah. Intent on proving he's a born farmer, Dodgers takes charge of running the hydroponic space farm aboard his vessel. But to eradicate one annoying weed, Dodgers introduces a Martian cure far worse than the problem.