Mo' Douda, Mo' Problems
S6, E2: Emmett and Kiesha take a big leap while Shaad launches a new business with Deja’s help. Jamal returns to town on a mission. Papa struggles with his faith and Pastor Stanley’s interfering. Rob and Tiff make a potentially life-altering connection.