Mommy's Little Monster
Сезон 2, серия 7: Butch Gilzean (series regular Drew Powell) leads Penguin and his men to the warehouse where Penguin's mother Gertrud Kapelput (recurring guest star Carol Kane) is being held - as Penguin plots his revenge on Galavan for kidnapping his mother. Meanwhile Nygma deals with the aftermath of a deadly accident.