Mo'o 'olelo Pu
S5, E23: When Kono goes on a solo outrigger trip around the Hawaiian islands in honor of her mother, she hits a patch of wild weather and must fight to stay alive. As Five-0 searches for Kono, they investigate a man busted for cooking meth who claims he received a threat on his son's life if he didn't continue making the drug.