Moosebumps!: Chapter Three
S1, E12: Bullwinkle and Rocky fly to a mysterious monster-inhabited island to meet the missing mad scientist that created the serum that turned Bullwinkle into a monster, only to learn of the biggest, meanest monster on the island, Humongalon.