Rocky and Bullwinkle
The world-famous talking moose and flying squirrel are back in The Adventures of Rocky and Bullwinkle, a comedy about two goofball friends who end up in harrowing situations but end up saving the day time and again. As their silly ambitions dovetail with Fearless Leader's sinister plans to take over the world, they are set on a collision course with his notorious super spies Boris and Natasha.
Stink of Fear: Chapter One
When Rocky and Bullwinkle travel to Paris to enter a cooking competition, Fearless Leader sends super spies Boris and Natasha after Bullwinkle to steal his secret recipe.
While Boris and Natasha continue their mission and Bullwinkle tries to overcome his stage-fright to advance in the cooking competition, a secret government agency begins tracking Rocky & Bullwinkle's movements.
When Bullwinkle remembers he forgot the secret ingredient to his stinky pie recipe, he and Rocky travel to Norway and enlist the help of his beloved Grandwinkle, not knowing that they are being followed!
Director Peachfuzz recruits Rocky and Bullwinkle to help her infiltrate Fearless Leader's hideout, and Boris and Natasha are replaced by a robot henchman.
When Fearless Leader brainwashes Bullwinkle, Rocky must team up with Director Peachfuzz to stop them from making the stinky pie and taking over the world.
When Rocky and Bullwinkle want an interesting story to tell at their upcoming reunion, they accidentally take off for space in a very real rocket.