Mother's Nightmare
S1, E2: Driving home from Lexus' false labor, Kelsey realizes the teenage parents-to-be aren't prepared. Lilly and her mom are upset when James bails on birthing class. And, growing tension between her mom and Caelan's mom make things uncomfortable for McKayla.