Moto Pups: Pups Save a Sneezy Chase/Moto Pups: Rescue at Twisty Top Mesa
S7, E24: The Ruff-Ruff Pack take a bus on a wild jump, and the Moto Pups must rescue the baddies off the Twisty Top Mesa. Chase's cat allergies lead him to the desert, and he's trapped with the Ruff-Ruff Pack. The Moto-Pups gear up for an epic rescue!