Moto Pups: Pups vs. the Ruff-Ruff Pack
S7, E20: The Motorcycle Stunt Show comes to town - bringing famed stunt cyclist Wild Cat and the trouble-making cyclists, the Ruff-Ruff Pack. Wild Cat joins the PAW Patrol to help stop the baddies from trashing the town!