Moving On
Сезон 1, серия 1: In the premiere episode, Ben and Lauren begin to settle into their new normal, but the reality of fame and past relationships cannot be avoided when the couple takes a trip to Los Angeles to attend the After the Final Rose special from JoJo Fletcher’s season of The Bachelorette.