Mom Mozzarella Sticks and a Gay Piano Bar
S3, E3: After Christy and Bonnie get Jodi, a recovering drug addict, back on her feet, they find themselves addicted to the rush of helping others and take on a new "project," Michelle (guest star Judy Greer).