Mr. Edward's Homecoming
S1, E5: While Charles is traveling in Mankato, he meets up with a drunken Mr. Edwards and encourages his longtime friend to return with him to Walnut Grove. Isaiah adjusts quickly with the Ingalls, bunks in the barn, and even lands a job at the mill. Caroline sets him up with the shy and reserved Grace Snider.