Mr. Monk and the Foreign Man
Сезон 8, серия 2: While investigating the puzzling, high profile murder of a maid whose assailant apparently tried to treat her wounds, Monk finds himself increasingly drawn to another case involving a visiting African man investigating his beloved wife's hit-and-run death. Adewale Akinnuoye-Agbaje guest stars.