Mr. Spritz Goes to Washington
Сезон 14, серия 14: When the airport designs a new flight path right over the Simpsons’ home, the family convinces Krusty to run for Congress to remedy the situation. Once in Washington, Krusty is shocked — shocked! — to discover the system is corrupt.