시즌 2, 에피소드 5: Nancy must deal with Silas and Megan's pregnancy, as well as the surrounding Armenian mob's encroaching presence on the grow house. Isabelle auditions for "Huskeroo," while Celia prepares for her election debate and tries in vain to get Nancy involved. Heylia prepares for her first date with Joseph. Peter gives Nancy the perfect wedding gift.