Multiple
S2, E3: Sensing a need in the community, Tom creates a new parish specifically for the returned and Bellamy decides to confide in him that he is also one of them. Meanwhile, old human bones mysteriously turn up in the river and with them, implications for the Langston family that Margaret is determined to keep hidden.