Mummies
S1, E6: When we think of mummies, our minds usually turn to ancient Egypt and its bandage-wrapped pharaohs and queens. But as Clive Anderson and Mary-Ann Ochota explore Britain's mystic past, they discover a very different type of mummy, created by smoke, salty sea caves, and bogs. Journey across the United Kingdom as we examine bones from the Bronze Age, revealing strange puppet skeletons, bodies with bits missing, and even a macabre marionette.