Munchkin Donut / Bread's Hairstyling Class 1
S1, E2: Messy hair Kid Donut doesn't want a haircut. Mother Donut takes Kid Donut to Bread Barbershop and Bread tries his best to get Kid Donut a haircut. Can Bread succeed?